دانلود آهنگ شاد آرشاوین به نام پا قدم
نوشته شده توسط : faezeh

دانلود

 دانلود آهنگ جدید آرشاوین به نام پا قدم
حجم احساس تو این بار به من حالی کن منو از خاطره ها دور نکن من میخوام باور عشقت باشم منو به رفتن مجبور نکن منو با حال خودت باور کن میدونم که حال تو عالیه اعترافتو چقدر دوست دارم اینکه جای من پیشت خالیه تو که پا میذاری توی این خونه واسه من پاقدمت خیلی خوبه اسممو همین که تکرار میکنی توی هر ثانیه قلبم میکوبه تو که پا میذاری توی این خونه واسه من پاقدمت خیلی خوبه اسممو همین که تکرار میکنی توی هر ثانیه قلبم میکوبه . . من از احساس تو لبریز میشم تو دلیل خوبی واسه زندگی کی میگه عاشقی دیوونگیه من که راضیم از این دیوونگی تو پر از عشق و پر از علاقه ای با تو پرواز چه حالی داره تو همون حس قشنگی که همش واسه من سنگ تموم میذاره تو که پا میذاری توی این خونه واسه من پاقدمت خیلی خوبه اسممو همین که تکرار میکنی توی هر ثانیه قلبم میکوبه تو که پا میذاری توی این خونه واسه من پاقدمت خیلی خوبه اسممو همین که تکرار میکنی توی هر ثانیه قلبم میکوبه تو که پا میذاری توی این خونه واسه من پاقدمت خیلی خوبه اسممو همین که تکرار میکنی توی هر ثانیه قلبم میکوبه تو که پا میذاری توی این خونه واسه من پاقدمت خیلی خوبه اسممو همین که تکرار میکنی توی هر ثانیه قلبم میکوبه تو که پا میذاری توی این خونه واسه من پاقدمت خیلی خوبه اسممو همین که تکرار میکنی توی هر ثانیه قلبم میکوبه




:: برچسب‌ها: , جدید ترین آهنگ ها , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ شاد مجلسی , دانلود آهنگ های شاد بندری , دانلود برترین آهنگ ها ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: